قوانین و مقررات سایت

ثبت شکایات در سایت

En

قرارداد و تفاهم نامه بین شرکت پژواک پژوهش ایده کاوش با مجموعه آموزشی تجاری GBSB Global

از مهم ترین و ارکان اصلی یک جامعه، مدیران آن جامعه می باشند. جامعه ها برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده و پیش روی خود نیاز به مدیرانی دارند که از معلومات شاخه ها و زیر مجموعه های اگاهی کامل داشتته باشند و این معلومات را با حرکت در آینده بسط دهند تا بتوانند مسائل روز دنیای امروزی را تجزیه و تحلیل نمایند. از جمله این مدیران تاثیر گذار، مدیران بخش امور مالی و اقتصادی کشور هستند. همانگونه که می دانیم برای جلوگیری از مشکلات مربوط به مسائل مالی آگاهی لازم مدیران مالی از دنیای تجارت و اقتصاد و راهکارهای روز دنیا لازم می باشد. در غیر این صورت با وجود حرکت سریع جوامع جهانی در راستای اقتصاد و تجارت، این مدیران از معلومات به روز شده عقب خواهند افتاد و در نتیجه جامعه با مشکلات بزرگ  مالی مواجه می شود. یک مدیر مالی لازم است بر روی اهداف ذیل تسلط کافی داشته باشد:
1) تجزیه و تحلیل برنامه های مالی و سود آوری
2) به دست آوردن و نگهداری سرمایه های لازم یک سازمان، شرکت و یا جامعه
3) استفاده از سرمایه ها در محل های ساخت ساختارهای حیاتی و سودآور
از این رو شرکت پژواک پژوهش ایده کاوش، به قراردای با توجه به تحقیقات کارشناسان امور بین الملل با مجموعه آموزشی کسب و کار تجارت جهانی GBSB ، در پی به دست آوردن معلومات روز دنیا ، رسید.

ادامه مطلب

 

تفاهم نامه بین شرکت پژواک پژوهش ایده کاوش و شرکت Agrilys به منظور برگزاری اینفو تورهای کشاورزی

ایجاد تفاهم نامه با شرکت Agrilys به منظور برنامه ریزی و برگزاری بازدید های کشاورزی، با هدف انتقال دانش و تکنولوژی های روز دنیا به بازدید کنندگان منعقد گردیده است. پژواک برای داشتن برنامه زمانی ، مکانی و محتوایی کامل در برنامه های آموزشی خود از شرکت Agrilys برای تحقق این اهداف استفاده می کند. شرکت Agrilys به صورت تخصصی بازدید هایی مربوط به کشاورزی را تنظیم و مدیریت می نماید و برنامه های آموزشی و کاربردی را برای بازدید کنندگان به اجرا می آورد. بازدید ها از گروه ها تکنسین، سازمان های کشاورزی و یا موسسات فنی و حرفه ای در قالب یک سفر و یا سمینار آموزشی برگزار می گردد.علاوه بر برنامه های تنظیم شده توسط پژواک، Agrilys برنامه ها و جلسات حرفه ای با تولید کنندگان و تامین کنندگان محصولات کشاورزی را ادغام می نماید تا سفری اموزشی و گردشی با آرامش کامل ایجاد شود.

 

ادامه مطلب